محل تبلیغات شما

فروشگاه زنجیره ای رفاه، مجموعه‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای کالاهای مصرفی در سطح ایران است.
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه (سهامی عام) در سال ۱۳۷۴ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه در اسفند ماه ۱۳۹۵ دارای ۲۲۵ فروشگاه قطعی در شهرهای مختلف ایران می‌باشد، که اساساً کالاهای مصرفی تهیه و به عموم مشتریان ارائه می‌کنند.
فروشگاه‌های رفاه در سرتاسر کشور به سه دسته تقسیم می‌شوند که شامل ۲۲۵ فروشگاه قطعی، ۳ فروشگاه مشارکتی و ۷۴۴ عامل فروش در سراسر کشور است.
۲۲۵ فروشگاه‌های قطعی رفاه در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویر احمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد قرار دارند.

وال‌مارت، (به انگلیسی: Walmart) شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای موادغذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان می‌باشد. این شرکت در میان بزرگترین شرکت‌های جهان در رده اول قرار دارد. در سال مالی ۲۰۱۹ شرکت والمارت با فروشی معادل ٥١٤ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد. مؤسس این فروشگاه؛ سام والتون» است، که در سال ۱۹۱۸ در کینگفیشر، اکلاهما زاده شد و تا ۵ سالگی در مزرعه پدرش کار می‌کرد. پس از آن، به دلیل مشکلات اقتصادی، به‌همراه سایر اعضای خانواده، مزرعه پدری را رها کردند و برای تجارت، رهسپار مناطق مختلف آمریکا شدند. سام و برادرش؛ باد والتون، اولین فروشگاه تخفیف‌دار را، در سال ۱۹۶۲ به صورتی ساده و سنتی، در آرکانزاس راه‌اندازی کردند.
در سال ۲۰۱۱ در رتبه‌بندی انجام شده، توسط مجله فورچون، شرکت وال مارت در فهرست فورچون جهانی ۵۰۰ رتبه اول از بزرگترین شرکت‌های عمومی جهان را به خود اختصاص داد. این شرکت همچنین، با بیش از دو میلیون کارمند، بزرگترین کارفرمای خصوصی جهان به‌شمار می‌آید. شعبه مرکزی آن، در بنتونویل، آرکانزاس، در ایالات متحده آمریکا قرار دارد. شرکت وال‌مارت، در سال ۱۹۷۲ به عنوان یک شرکت عمومی، وارد بازار بورس نیویورک شد

مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک تجزیه و تحلیل مسایل مهم و برجستهٔ سازمان است که توسط راهبران ارشد سازمان به نمایندگی از مالکان، به منظور کنترل منابع در محیط‌های خارج از سازمان، انجام می‌شود. این فرایند شامل مشخص کردن ماموریت، چشم‌انداز، دارایی‌های سازمان، توسعه برنامه‌ها و ت سازمان و همهٔ فعالیت‌هایی است که برای نیل به آن‌ها نیاز است.
در تعریفی دیگر مدیریت استراتژیک را مجموعه‌ای از تصمیمات و اقدامات مدیریتی خوانده‌اند که عملکرد بلندمدت یک شرکت را تعیین می‌کند. مدیریت استراتژیک شامل رصد محیطی (هم خارجی و هم داخلی)، تدوین استراتژی (برنامه‌ریزی استراتژیک یا بلندمدت)، پیاده‌سازی، ارزیابی و کنترل استراتژی است؛ بنابراین مطالعه مدیریت استراتژیک بر پایش و ارزیابی فرصت‌ها و تهدیدهای خارجی در پرتو قوت‌ها و ضعف‌های داخلی یک شرکت تأکید می‌کند. مدیریت استراتژیک در ابتدا ت کسب وکار خوانده می‌شد. موضوعاتی که در مدیریت استراتژیک مطرح می‌شود شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، رصد محیطی و تجزیه و تحلیل صنعت است.

منبع:پاورپوینت مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فروشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت

لیست جدیدترین و بهترین فایل های پاورپوینت

مقاله مدل ویژگی های رهبری خدمتگزار

مقاله نظریه های رهبـــری خدمتگزار

شرکت ,فروشگاه ,استراتژیک ,مدیریت ,سال ,ای ,مدیریت استراتژیک ,در سال ,زنجیره ای ,فروشگاه زنجیره ,فروشگاه‌های زنجیره‌ای ,مدیریت استراتژیک فروشگاه ,استراتژیک فروشگاه زنجیره ,تطبیقی مدیریت استراتژیک ,مقایسه تطبیقی مدیریت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قدیمترین سایت ایرانی تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ موتور ایمپلنت mahmoodkhooban pooni pizosurgery فرکتال هنر روغن های گیاهی نگاره ی طوبی فن 21 - مجله طراحی سایت